HTML

stack overflow

Mindennapi virtuális és valós világ túladagolás

Címkék

1234567890 (1) blog (2) bringa (4) definicio (1) doomsday (1) ego (1) én (1) énblog (6) end (1) error (1) film (1) frustration (2) gasztro (1) google (2) katzenjammer (1) keszeg (1) kocka (3) lifestyle (8) másnaposság (1) microblog (1) minilogue (1) minimal (1) munka (1) recpet (1) search (1) sick (1) spenót (1) techno (1) timestamp (1) töprengő (2) translate (1) twitter (1) unix (1) update (1) word (1) Címkefelhő

Twitter

    follow me on Twitter

    Friss topikok

    • Zsófika!: Tipped sincs? :D (2010.06.04. 15:43) ego
    • Jasmioneee: Látom most neked van időd nagyon a marhaságokra :D Üdv a csapatban. :D A képes feled mikor látjuk... (2009.03.04. 17:12) new perspective
    • TheDotkom: @Jasmioneee: miért is? :) (2009.02.13. 15:05) Who is Me?

    Linkblog

    2009.02.05. 22:13 TheDotkom

    radio

    Tud valaki egy jó online rádiót?

    Emlékszem az első online rádió hallgatási élményekre. Vagy 12 ével ezelőtt Mp3 CD-ken cserélgettük a Stereo MC’s albumait, vagy az Anima első számait. Okés, ez max erős csúsztatással mondható online rádiónak. De akkoriban igen csak korlátozottak voltak a lehetőségeim. Főleg, hogy betárcsázós modemmel toltam otthon a netet, ami max levelezésre és az iNteRNeTTo böngészésre volt elég. És nem arról szólt, hogy warezzoltam ezerrel. Csak másképpen nem jutottam hozzá az aktuális sláger zenéken túli számokhoz. Valljuk be, DJ Bobo maximum a nosztalgikus hátborzongással vegyes hányinger miatt vicces most.

    Miután végre elérhető volt a szélessávú net, már lehetett a winamp rádió csatornái között válogatni. Ami kellemes felüdülés volt a helyi rádiók szenny áradatai után. Eddigra megfelelő mennyiségű Sziget fesztivál és fent említett módszerekkel segítségével sikeresen tágítottam látó, illetve hallóköröm. És hát igen, ekkoriban virágzottak a múlhatatlan emlékű DC progik (valaki még használ ilyet?).

    Aztán elérkezettnek tűnt az online rádiózás kánja. A Web 2.0 korszak.

    Myspace. Király ha tudod mit keress. Vagy kit. Vagy kiket.

    Youtube. Zenei szempontból mint a Myspace. Ha tudod kit keresel, megtalálod. De ha nem? Amivel jobb, a playlist, toltunk már végig olyan házibulit, ahol a Youtube volt a DJ pult. Most már erre sem jó, miután bevezették a zenei cenzúrát.

    Mi van még? Persze, Last.fm. Nekem eddig talán ez jött be legjobban (widget is van rá, nem kell állandóan a böngészőben rohadnia linknek). Végre nem azt kellett beírnom hogy Mo’ Horizons, hanem hogy acid jazz, és jött a zene. Mi a gond? Csak sláger számok, és lehet erősen vitatkozni, hogy az egyes előadók jól vannak be taggelve vagy sem. Nagyon ritkán jött be olyan zenekar, akiket nem ismertem. Plusz, egy-két hét után,  minden számot ismertem, amit pl az acid jazz rádió tolt.

    Radio.blog.club. Sok jó szám, de nem jobb mint a winamp. Sőt, gyakran olyan gyenge minőségben vannak fent , hogy az már élvezhetetlen. Pedig én nem vagyok egy audiofil.

    GrooveShark. Itt sem lehet normálisan stílura keresni. Inkább előadóra. És megint csak nekem kell playlistet csinálni. Ráadásul erőteljes sávszélesség problémákkal küzdenek.

    Pár napja nézegettem Blip.fm oldalt. Ötletnek jó, hallgathatom mit hallgatnak mások, vagy esetleg én is készíthetem a műsort. De még mindig nem ez az amit keresek.

    Mit szeretnék? Valami olyat mint a last.fm. Hozzáadva a Myspacesok sok színűségét. És a lényeg, ne kelljen playlisteket csinálnom. Ne kelljen feltöltenem. Ne kelljen tudnom az előadók nevét. Ezek nem érdekelnek, nem akarok vele foglakozni. Csak szóljon folyamatosan és változatosan. Ha meg szar a szám, ott a next gomb.

    Szólj hozzá!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://stackoverflow.blog.hu/api/trackback/id/tr45925329

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása