HTML

stack overflow

Mindennapi virtuális és valós világ túladagolás

Címkék

1234567890 (1) blog (2) bringa (4) definicio (1) doomsday (1) ego (1) én (1) énblog (6) end (1) error (1) film (1) frustration (2) gasztro (1) google (2) katzenjammer (1) keszeg (1) kocka (3) lifestyle (8) másnaposság (1) microblog (1) minilogue (1) minimal (1) munka (1) recpet (1) search (1) sick (1) spenót (1) techno (1) timestamp (1) töprengő (2) translate (1) twitter (1) unix (1) update (1) word (1) Címkefelhő

Twitter

    follow me on Twitter

    Friss topikok

    • Zsófika!: Tipped sincs? :D (2010.06.04. 15:43) ego
    • Jasmioneee: Látom most neked van időd nagyon a marhaságokra :D Üdv a csapatban. :D A képes feled mikor látjuk... (2009.03.04. 17:12) new perspective
    • TheDotkom: @Jasmioneee: miért is? :) (2009.02.13. 15:05) Who is Me?

    Linkblog

    2009.02.16. 10:35 TheDotkom

    barátok

    Címkék: énblog

    Sokat gondolkodtam, hogy megírjam ezt a postot vagy sem. Mindig is furának találtam a blogokon azokat a bejegyzéseket, amiben a legbelső magányügyek kerülnek terítékre, legyen az bármilyen kőkemény én-blog vagy sem. Fura olvasni, hogy egy ember, akinek írásait szerettem, mert vicces vagy jól reflektál a körülötte lévő életre, kipakolja hogy pl. éppen most szakított a partnerével. És hogy ez milyen fájdalmas vagy éppen jó, és apró részletekig leírva mindez.

    A fentiek ellenére mégis úgy gondolom, hogy publikálom ezt a bejegyzést.

    Jól vagyok. Sőt mi több, nyugodt. Azt nem mondom boldog, vagy teljes mértékig kiegyensúlyozott. De már jól vagyok. Az elmúlt hónapokban nem volt így. Depresszió, szartam le mindent. Sok hangulatváltozás. Elhagytam magam, elhanyagoltam mindent, ami kicsit is szokott számítani. Hozzá véve egy rövid, de igen erőteljes ivási korszakot.

    Sok minden volt ami kiváltotta. Munka, család, anyagi nehézségek. És egy komoly szakítás. Ezek együtt eléggé rendesen megborítottak. Az, hogy melyik milyen arányban játszott szerepet, végül is mindegy. És az sem számít már, hogy mi is történt.

    De úgy tűnik, most már minden ok. Sokat, rengeteget köszönhetek a barátaimnak. Akik végig elviseltek, akkor is, amikor a szokásos elviselhetetlenségemen is túl mentem. Akik végig mellettem álltak. Köszönhetem azoknak, akikre nem is gondoltam, hogy gondolnak rám. Azoknak, akiknek hirtelen megjelenése plusz energiát adott. Azoknak az embereknek, akik visszatértek az életembe.

    Köszönöm barátaim. Mindenért.

    Szólj hozzá!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://stackoverflow.blog.hu/api/trackback/id/tr15946059

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása